Τελευταία Νέα
Email this to a friend? Share this on Facebook Share this on Twitter
10.11.2014 Το Κολλέγιο Ανατόλια με το CTY Greece στο 31ο Συνέδριο της ΕΜΕ
 

Το Κολλέγιο Ανατόλια με το CTY Greece στο 31ο Συνέδριο της ΕΜΕ

Περισσότεροι από 1.000 μαθηματικοί ερευνητές και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό πήραν μέρος στο 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας που πραγματοποιήθηκε στη Βέροια από τις 7 έως τις 9 Νοεμβρίου 2014. Το συνέδριο διεθνούς κύρους με κεντρικό τίτλο «Προκλήσεις και Προοπτικές της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Έρευνας στη διεθνοποιημένη Δικτυακή Εποχή» διοργανώθηκε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία και τέθηκε υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας κου Κάρολου Παπούλια.

Οι τρεις θεματικοί άξονες του συνεδρίου αφορούσαν στη μαθηματική έρευνα, τη μαθηματική εκπαίδευση και στην καινοτόμο δράση στην έρευνα και στην εκπαιδευτική πρακτική.

Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάστηκε η εισήγηση του Κέντρου για Χαρισματικά – Ταλαντούχα Παιδιά/ CTY Greece του Κολλεγίου Ανατόλια στην ειδική συνεδρία με τίτλο «Καλλιέργεια των Δεξιοτήτων Μαθητών με Ειδικό Ενδιαφέρον για τα Μαθηματικά εντός και εκτός του Πλαισίου του Σχολικού Περιβάλλοντος».  Συμμετέχοντες στην εισήγηση για το CTY Greece ήταν ο Κλεάνθης Λαγόπουλος, μαθηματικός - Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου του Κολλεγίου Ανατόλια, ο Αντώνης Αποστόλου,  Διευθυντής CTY Greece, o Ανδριόπουλος Θόδωρος, Καθηγητής Μαθηματικών  CTY Greece, η Παναγιώτα Δημόγιωργα, Σχολική Ψυχολόγος CTY Greece. Συμμετείχαν επίσης ο Αντωνίου Ιωάννης, Α΄ Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (Ε.Μ.Ε.)  και Καθηγήτης Α.Π.Θ, ο Ιωάννης Τυρλής, μέλος  του Δ.Σ της Ε.Μ.Ε., ο  Ελευθέριος Ασβεστόπουλος, Αντιπρόεδρος Παραρτήματος Ε.Μ.Ε. Βεροίας και ο κ. Πούλος, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Θεσσαλονίκης.

Στην εισήγηση δόθηκαν πληροφορίες για το CTY Greece του Κολλεγίου Ανατόλια και τα προγράμματα του, ενώ παρουσιάστηκαν οι διδακτικές πρακτικές που ακολουθήθηκαν στο καλοκαιρινό Πρόγραμμα του Κέντρου. Πιο συγκεκριμένα, συζητήθηκε η ανάγκη για διαφοροποιημένη παροχή εκπαίδευσης σε μαθητές αυξημένων ικανοτήτων και πως αυτή επηρεάζει τις διδακτικές πρακτικές ιδιαίτερα στον τομέα των Μαθηματικών. Επίσης, παρουσιάστηκαν διδακτικές πρακτικές που βρίσκουν εφαρμογή στην καθημερινότητα της διδασκαλίας. Ακολούθησε εκτενέστατη συζήτηση γύρω από τα προαναφερθέντα θέματα και εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών.

 
 
 
© 2015 Anatolia High School, Τ.Θ. 21021, Τ.Κ. 55510, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, Τηλ. +30 2310 398200
Find us on: Facebook YouTube Twitter Flickr